Kell regisztrálni, ha vásárolni szeretnék? 

Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadnod az adataidat és a hűségpontjaidat is csak így tudod gyűjteni. 

Milyen jelszót adhatok meg?

A jelszónak legalább 4, maximum 20 karakternek kell lennie. 

Hogyan fizethetek? 

  • Előreutalással, a következő bankszámlára: Bordás Andrea e.v. 16200120-18519572 (Magnet),
  • utánvéttel, a futárnak
  • bankkártyával, a Stripe rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal

Mennyibe kerül a szállítás?

INGYENES ÁTVÉTEL

5000 forint vásárlás felett ingyenes átvételi lehetőséget kínálunk fel vásárolóinknak. Az átvétel helye:

VARÁZSKERT BABAMAMAHÁZ

1141. Budapest, Szugló utca 83-85.

Minden héten pénteken kerül leadásra a vásárolt termék, melyet 1 héten keresztül lehet az alábbi időpontokban átvenni:

Hétfő-péntek: 8:00-12:00

0-24.999 Ft között 1390,- Ft, utánvét esetén 1890,-

25.000 Ft felett            ingyenes

Csomagküldő pontra történő szállítás: 990,- Ft., utánvét itt nem lehetséges.

Külföldi szállítás: nem lehetséges

Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok

Mikor jön meg a csomag?

A munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre 2 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul az 1 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 12:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 12:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, a GLS a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot. Ugyanígy a Csomagküldő is.

Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a futár?

Amennyiben megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni, hogy új időpontot egyeztessetek, ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Értesítőt is hagy arról, hogy ott járt. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül hozzám.

Mi az a kívánságlista?

Amolyan MiniArt bakancslista, azokról a holmikról, amiket meg szeretnél kapni valakitől ajándékba , vagy például örülnél, ha a gyermeked szülinapjára ezekből az ajándékokból válogatna a család. Egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhetsz el a rokonoknak, barátoknak! Így megkönnyíted a dolgukat ajándékvásárláskor, és Te sem fogsz csalódni, amikor átadják.

Használata nagyon egyszerű: tedd a termékeket a kívánságlistádra (van egy ilyen gomb a termék adatainál: “A kívánságlistámra teszem”), majd ha végeztél, a jobb oldali oszlopban megnézheted a teljes listát (a “Kosár” alatt), és rögtön meg is oszthatod valakivel vagy valakikkel, vagy átteheted a tartalmát a kosaradba. Próbáld ki!

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Tedd a Kosárba, amit meg szeretnél venni. Ha végeztél, kattints a Kosáron belül a Megtekintésre. A termékadatok alatt láthatod a “Kupon beváltása” szöveget, ami alá be tudod írni a kuponod kódját, majd kattints a Beváltás gombra. Ha rendben van, ezt fogod látni a kosár tetején: “Az ajándékutalvány kódja elfogadva!”. Ekkor mehetsz is tovább a Pénztárhoz. Ha nem ezt látod, lehet, hogy elgépelted a kódot, esetleg a kuponod járt le, vagy nem teljesítettél valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos! Ha ezután még nem adod le rögtön a megrendelést, hanem folytatod a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnod a kódodat, mert a rendszer nem jegyzi meg! Kuponkódot utólag már NEM áll módunkban érvényesíteni.

Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Belépés után megjelenik a lap tetején egy “Fiók” menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.

Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?

Semmiképpen! Írd meg az andi@miniart.hu-ra vagy Facebook üzenetben, vagy a Kapcsolat űrlapon,  mit szeretnél, és megpróbálom megszerezni Neked!

Elfogyott, amit kerestem

Semmi gond, iratkozz fel az értesítőre, amit a termék lapon találsz, amint beérkezik, elsőként fogsz értesülni róla.

Mit csináljak, ha élőben nem tetszik a termék?

Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheted a hibátlan terméket. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a Tiéd, de 10 napon belül kezedben lesz a teljes, korábban a termékért kifizetett összeg. Használt terméket nem áll módunkban visszavenni.

Van még kérdésed?

Tedd fel az andi@miniart.hu címre írt levélben, vagy írj nekünk Messengeren a MiniArt Facebook oldalán, vagy itt és szívesen válaszolok Neked. Köszönöm szépen!